lycka!




jag har världens största bubbla av glädje inom mig......
det måste vara allting!!
jag är hemma igen,,, för att stanna.
har slutat jobba på harstena, vilket är skönt men jag kommer sakna gänget.
det blev en del galna nätter. sista kvällen tvingade jag mig själv att kolla på soluppgången
även fast jag var sjukt trött. insåg att man kan inte ha varit på harstena i tre veckor och bangat på soluppgången varje gång. nu är det iaf gjort och vackert var det.
hemma igen med säkert 500 myggbet, sommarkänsla.
utgång ikväll kanske. känner att jag måste fira min lyckobubbla!
innan det kanske jag ska på kak kalas med frida och sara. äta bakelser.
så himla typiskt frida!! att ens komma på tanken. men söt är hon min hallonpaj!

nu ska jag och henrik städa huset.
göra mor och far glada tills dom kommer hem.
hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback