see you soon


jag är på min väg tillbaka..... yihaa!
har fått pencelin, schhönt.
det innebär ifs också 10 lugna dagar. jag hatar lugna dagar.
jag måste träna snart innan jag grips av panik. där balla jag lite kanske men.
lugna dagar i varberg? hur ska det sluta?
fast det ska ju ändå vara husmorssemester. det låter väääldigt lugnt.

har varit på landet. hemma nu igen.. trååk.
på landet är man bara ♥.. igår spelade vi rapakalja.
pinsamt hur dååålig jag är på att utala, läsa och stava. helt sjukt!
ifs orden var ju också sjuka,, men ändå.
och vad ska jag göra ikväll!? paalllar inte fler ensamna hemma kvällar.
det här huset gör mig sjuk på riktigt.
varberg gjorde mig frisk.. blev sjuk när jag kom hem.
landet gjorde mig relativt frisk med lite hjälp av pencelinet så.
skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk nu när jag kommit hem igen.
måste väl hitta på nåt.. men det är fredag.. attans. och ingen ska väl ta det lugnt.
ellllllur!?


hmmm.. ännu ett inlägg om allt jag inte har att skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback