ring mig.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
fyra år var det visst, innan hon blev gravid gången, men

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
luft

3. Vad var det senaste du såg på tv?
sisters in law,, fick ont i magen.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19.08

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
lars

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick från bilen med en väska

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
dataskärmen antar jag !?


8. Vad har du på dig?
röda shorts och vit th-shirt

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
ooj.. undra om jag kan göra min dröm kort!?
drömde att jag va på fest i usa eller någonstans med mina vänner. träffade Tiger Woods och vips var vi i varandras famnar,, han ville ha sex med mig men jag vägrade. han hade ju fru och barn. (nu ångrar jag ifs att jag inte sa ja)
efter det lilla party hade jag iaf hela usa efter mig, kändes det som. alla ville döda mig. tigers fru hade skickat alla på mig. jag var liv rädd och vi flydde hem i panik. väl hemma kände jag mig trygg men nej då kom idioterna hit och theo skickade sin släkt på dom.. sen är resten mest i en enda röra. och jag var livrädd när jag vaknade kom ihåg att jag lovade mig själv att aldrig aldrig någonsin mer kyssa någon som var gift. sen såg jag mitt vita underbara tak och förstod att jag va på mitt loft,, tacka gud för det.

10. När skrattade du senast?
hmm.. igår när vi spelade rapakalja skrattade jag väldigt mycket. men har väl små flinat lite här framför min skärm i min ensamhet..

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
rundalådor (?) en tavla, två speglar, fotografier, krokar, hyllor, ängeln.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
beror på vad man definerar som konstigt :D

13. Vilken var den senaste film du såg?
halva harrypotter

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
inte ett skit hoppas jag

15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
jaa du .. vad skulle det vara ? kanske att jag lärde mig knäppa med fingrarna nyss men det lär väl det flesta veta efter mitt tjat. kanske att jag

16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
gaah. mitt huvud blir bombat.

17. Tycker du om att dansa?
jag dansar aldrig nykter......

18-19. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
ted och maja

20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
det har jag nog redan gjort.. men hamnar där ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback