fuckingsick


wihoo. känns som när man va sjuk när man var liten. allt bara snurrar. känns ungefär som att vara dygn bakis och dygn full på samma gång.ingen vidare härlig känsla. inatt kan jag äckla er med att jag va tvugen att byta th-shirt fyra gånger. vaknade av att jag va helt blött av svett.. så jävla vidrigt,, iknow. lite yrsel på det och några jobbiga panik drömmar gjorde fan denna natt till ett helvete. skulle egentligen vara på landet nu.. fira mammas och pappas 20-åriga bröllopsdag. men jag har hållt kvar mamma här hemma än så länge.. och pappa är där. känner att jag borde ställa upp nu. lite skärgårdsluft kanske gör mig frisk.. whoknows.
bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk till landet, så du kan koppla av o ladda inför mig o Varberg, SAKNAR dig världens bästa plutt <3

Postat av: R

plutten <3 du och jag får allt ta oss i kragen och bygga upp vårt immunförsvar :) hoppas su mår bättre snart! för vill mysa med dig i helgen :)

2007-06-27 @ 19:08:14
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback